Assessing fifth grade children's rational number knowledge in a non-verbal application context: the darts game
In: Recherches en didactique des mathématiques, Jg. 7 H. 3, S. 51-741986Bericht von der 1983er Tagung der American Educational Research Association
In: Zentralblatt für Didaktik der Mathematik, Jg. 83 H. 5, S. 265-2671983Bericht von der 1985er PME-Tagung
In: Zentralblatt für Didaktik der Mathematik, Jg. 18 H. 2, S. 69-711986Construct a sum: a measure of children's understanding of fraction size
In: Journal for research in mathematics education, Jg. 16 H. 2, S. 120-1311985Estimation and children's concept of rational number size
In: Estimation and mental computation, Jg. 1986, S. 103-1111986Fehlererkennende Registermaschinen in Codd's Zellularraum
In: Beiträge zur Theorie der Polyautomaten - Dritte Folge, Jg. 8, S. 152-1761984Identifying fractions on number lines
In: Journal for research in mathematics education, Jg. 19 H. 3, S. 215-2321988Kognitive Kategorien
In: GWAI / Proceedings: German Workshop on Artificial Intelligence, Jg. vol. 13, S. 482-4831989