de
en
Schliessen
Detailsuche
Bibliotheken
Projekt
Impressum
Datenschutz
zum Inhalt
Detailsuche
Schnellsuche:
OK
Schließen
Zeiträume
3
Einträge für
2011-2020
1
Einträge für
2021-2030
Autoren / Beteiligte
4
Einträge für
Hecker, Tobias
4
Einträge für
Nkuba, Mabula
3
Einträge für
Hermenau, Katharin
2
Einträge für
Masath, Faustine Bwire
2
Einträge für
Ssenyonga, Joseph
1
Einträge für
Gößmann, Kate
1
Einträge für
Karikari, Amoah Kwaku
1
Einträge für
Kirika, Anette
1
Einträge für
Mkinga, Getrude
1
Einträge für
Nyarko-Tetteh, Emmanuel
1
Einträge für
Scharpf, Florian
Zeige 1 weitere
Zeige erste 10
4
Treffer
für
Schlagwort = "daily energy expenditure"
Klassifikation
Schliessen
Filter
zu den Filteroptionen
Relevanz
Titel
Personen
Ort
Jahr
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Alle Titel
Klassifikation (DDC)
Informatik, Informationswissenschaft, allgemeine Werke
Philosophie und Psychologie
Religion
Sozialwissenschaften
Naturwissenschaften und Mathematik
Sprache
Künste und Unterhaltung
Geschichte und Geografie
Technik, Medizin, angewandte Wissenschaften
Literatur
Reducing physical and emotional violence by teachers using the intervention Interaction Competencies with Children – for Teachers (ICC-T): study protocol of a multi-country cluster randomized controlled trial in Ghana, Tanzania, and Uganda
Scharpf, Florian
;
Kirika, Anette
;
Masath, Faustine Bwire
;
Mkinga, Getrude
;
Ssenyonga, Joseph
;
Nyarko-Tetteh, Emmanuel
;
Nkuba, Mabula
;
Karikari, Amoah Kwaku
;
Hecker, Tobias
In: BMC Public Health, Jg. 21 H. 1
Reducing violence against children by implementing the preventative intervention Interaction Competencies with Children for Teachers (ICC-T): study protocol for a cluster randomized controlled trial in Southwestern Uganda
Ssenyonga, Joseph
;
Hermenau, Katharin
;
Nkuba, Mabula
;
Hecker, Tobias
In: Trials, Jg. 19 H. 1
Reducing violence by teachers using the preventative intervention Interaction Competencies with Children for Teachers (ICC-T) : A cluster randomized controlled trial at public secondary schools in Tanzania
Nkuba, Mabula
;
Hermenau, Katharin
;
Gößmann, Kate
;
Hecker, Tobias
In: PLoS ONE, Jg. 13 H. 8
Reducing violent discipline by teachers using Interaction Competencies with Children for Teachers (ICC-T): study protocol for a matched cluster randomized controlled trial in Tanzanian public primary schools
Masath, Faustine Bwire
;
Hermenau, Katharin
;
Nkuba, Mabula
;
Hecker, Tobias
In: Trials, Jg. 21 H. 1