de
en
Schliessen
Detailsuche
Bibliotheken
Projekt
Impressum
Datenschutz
zum Inhalt
Detailsuche
Schnellsuche:
OK
Schließen
Zeiträume
4
Einträge für
2011-2020
1
Einträge für
2021-2030
Autoren / Beteiligte
5
Einträge für
Hermenau, Katharin
4
Einträge für
Hecker, Tobias
4
Einträge für
Nkuba, Mabula
1
Einträge für
Catani, Claudia
1
Einträge für
Elbert, Thomas
1
Einträge für
Gößmann, Kate
1
Einträge für
Kirika, Anette
1
Einträge für
Masath, Faustine Bwire
1
Einträge für
Mkinga, Getrude
1
Einträge für
Park, Jinme
1
Einträge für
Preston, Justin
1
Einträge für
Ssenyonga, Joseph
Zeige 2 weitere
Zeige erste 10
5
Treffer
für
Personen = "Hermenau, Katharin"
Klassifikation
Schliessen
Filter
zu den Filteroptionen
Relevanz
Titel
Personen
Ort
Jahr
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Alle Titel
Klassifikation (DDC)
Informatik, Informationswissenschaft, allgemeine Werke
Philosophie und Psychologie
Religion
Sozialwissenschaften
Naturwissenschaften und Mathematik
Sprache
Künste und Unterhaltung
Geschichte und Geografie
Technik, Medizin, angewandte Wissenschaften
Literatur
Exposure to family and organized violence and associated mental health in north Korean refugee youth compared to south Korean youth
Park, Jinme
;
Catani, Claudia
;
Hermenau, Katharin
;
Elbert, Thomas
In: Conflict and Health, Jg. 13 H. 1
Preventing maltreatment in institutional care: A cluster-randomized controlled trial in East Africa
Hecker, Tobias
;
Mkinga, Getrude
;
Kirika, Anette
;
Nkuba, Mabula
;
Preston, Justin
;
Hermenau, Katharin
In: Preventive Medicine Reports, Jg. 24
Reducing violence against children by implementing the preventative intervention Interaction Competencies with Children for Teachers (ICC-T): study protocol for a cluster randomized controlled trial in Southwestern Uganda
Ssenyonga, Joseph
;
Hermenau, Katharin
;
Nkuba, Mabula
;
Hecker, Tobias
In: Trials, Jg. 19 H. 1
Reducing violence by teachers using the preventative intervention Interaction Competencies with Children for Teachers (ICC-T) : A cluster randomized controlled trial at public secondary schools in Tanzania
Nkuba, Mabula
;
Hermenau, Katharin
;
Gößmann, Kate
;
Hecker, Tobias
In: PLoS ONE, Jg. 13 H. 8
Reducing violent discipline by teachers using Interaction Competencies with Children for Teachers (ICC-T): study protocol for a matched cluster randomized controlled trial in Tanzanian public primary schools
Masath, Faustine Bwire
;
Hermenau, Katharin
;
Nkuba, Mabula
;
Hecker, Tobias
In: Trials, Jg. 21 H. 1