11 Titel in Klassifikation (DDC) → Sozialwissenschaften → Wirtschaft → Wirtschaft KlassifikationSchliessenFilter
zu den Filteroptionen11 Titel in Klassifikation (DDC) → Sozialwissenschaften → Wirtschaft → Wirtschaft
Klassifikation
Schliessen
Filter
Nanotechnology companies in the United States
a web-based content analysis of companies and products for poverty alleviationWoodson, Thomas ; Do, DuyIn: Journal of Business Chemistry, H. Journal of Business Chemistry, S. 3-15Nanotechnology patenting in China and Germany
a comparison of patent landscapes by bibliographic analysesPreschitschek, Nina ; Bresser, DominicIn: Journal of Business Chemistry, H. Journal of Business Chemistry, S. 3-13The need for diversity in the chemical industry
Bauer, Thorsten ; Bohner, JoachimIn: Journal of Business Chemistry, H. Journal of Business Chemistry, S. 107-112Negotiations and interactions in Electronic Markets
proceedings of the Sixth Research Symposium on Emerging Electronic Markets Muenster, Germany, September 19 - 21, 1999Klein, Stefan (Hrsg.) ; Schneider, Bernd (Hrsg.)August 2000Network Dynamics and Formation of Coalitions
Volume 1Klein, Stefan ; Ortt, Roland ; Ortt, J. Roland ; Ortt, J. R. ; Bücker, Claudia2016Network e-Volution
Kirchner, Alexander ; Labusch, Nils ; Cordoba, Adriana Lopez ; Sartor, Sebastian ; Tumbas, Sanja ; Villalonga, Enrique ; Wiethoff, Sebastian ; Becker, Jörg (Hrsg.) ; Beverungen, Daniel Frederik (Hrsg.) ; Beverungen, Daniel (Hrsg.) ; Beverungen, D. (Hrsg.) ; Delfmann, Patrick (Hrsg.) ; Räckers, Michael (Hrsg.) ; Hünteler, Michael (Hrsg.)November 2011Neuronale Netze für betriebliche Anwendungen
Anwendungspotentiale und existierende SystemeSchneider, BerndNovember 1993New biocide active substances
needs and challenges in the EU as viewed by industryKähkönen, Elina ; Hirvonen, Teemu ; Nordström, KatrinaIn: Journal of Business Chemistry, H. Journal of Business Chemistry, S. 69-79Novel approaches in professional education to foster innovation in the chemical industry
Lehr, Dorit ; Auch, ChristophIn: Journal of Business Chemistry, H. Journal of Business Chemistry, S. 2-10Nutzenorientierte Markenführung
Die Modellierung des Wirkungsbeitrages einzelner Markenassoziationen auf das Konsumentenverhalten - Allgemeines Modell und MessansatzMetzler, Patrick2005