29 Treffer für Schlagwort = "Schedule-Based" und Sammlung = Sammlungen der UB Bielefeld KlassifikationSchliessenFilter
zu den Filteroptionen29 Treffer für Schlagwort = "Schedule-Based" und Sammlung = Sammlungen der UB Bielefeld
Klassifikation
Schliessen
Filter
Advantages and Disadvantages of Modeling Beliefs by Single Item and Scale Models in the Context of the Theory of Planned Behavior
Heuckmann, Benedikt ; Hammann, Marcus ; Asshoff, RomanApplying the Global Change App in Different Instruction Settings to Foster Climate Change Knowledge among Student Teachers
Asshoff, Roman ; Konnemann, Christiane ; Tramowsky, Nadine ; Rieß, WernerGestuftes Lehramtsstudium in Baden-Württemberg
Böttger, GottfriedIn: Bundestreffen der Geschäftsführer/-innen der Zentren für Lehrerbildung, H. Bundestreffen der Geschäftsführer/-innen der Zentren für Lehrerbildung, S.März 2007Choice and equal access in early childhood education and care: The case of Germany
Hogrebe, NinaDezember 2016The Cultural, Didactic, and Physical Spaces of Mission Schools in the 19th Century
Jensz, Felicity ; Jensz, Felicity AnnDentists’ Competence and Knowledge on Domestic Violence and How to Improve It—A Review
Bregulla, Jana Lauren ; Hanisch, Marcel ; Pfleiderer, BettinaA evasão no Ensino Superior público no Brasil
O caso da Universidade Federal da ParaíbaPfeiffer, Dietmar K. ; Pfeiffer, Dietmar ; Pfeiffer-Scheerer, ... ; Prestes, Emília Maria da Trindade ; Fialho, Maríllia Gabriella Duarte2016'In future, only female teachers'
Jensz, Felicity ; Jensz, Felicity AnnKreatives Musizieren in der Bläserklasse
Wege zum Improvisieren und Komponieren zwischen Jazz und experimentellem KlangSiedenburg, Ilka ; Harbig, Georg2018Lehrerkompetenzen zum mathematischen Modellieren
Test zur Erfassung von Aspekten professioneller Kompetenz zum Lehren mathematischen ModellierensKlock, Heiner ; Weß, Raphael2018Mehr als nur Wissen! Kompetenzorientierung im Bologna-Prozess
Eine theologiedidaktische AnalyseZimmermann, Barbara2022Missionaries and Indigenous Education in the 19th-Century British Empire
Part II: Race, Class, and GenderJensz, Felicity ; Jensz, Felicity AnnMissionaries and Indigenous Education in the 19th-Century British Empire
Part I: Church-State Relations and Indigenous Actions and ReactionsJensz, Felicity ; Jensz, Felicity AnnMoravian Mission Education in the Nineteenth Century: Global Patterns and Local Manifestations at New Fairfield, Upper Canada
Jensz, Felicity ; Jensz, Felicity Ann